Retket ja matkat

Ilmoittaudu tapahtumiin klikkaamalla alla olevaa tapahtuman nimeä tai ilmoittaudu s-postilla: lea.sirola@saunalahti.fi tai puh./viesti 040 043 6398.

© Mussiikkimuseo Fame

TAMMIKUUSSA KE 29.1. ILTAPÄIVÄRETKI HELSINKIIN
Kohteena Tripla-kauppakeskus sekä siellä sijaitseva Musiikkimuseo Fame.
Varattu myös ostosaikaa kauppakeskuksessa.
Bussikuljetus Hyrylän linja-autoasemalta klo 13.

© Helsingin kaupunginteatteri/Robert Seger

HELMIKUUSSA KE 12.2. TEATTERIIN HELSINKIIN

Humiseva Harju, Helsingin kaupungin­teatterissa klo 19.
Humiseva harju (1847) on Emily Brontën alkuvoimainen mestariteos, joka jäi hänen ensimmäiseksi ja viimeiseksi romaanikseen. Se kertoo villin Catherinen, ja Catherinen perheeseen lapsena tuodun orpo­poika Heathcliffin myrskyisästä suhteesta. Kuvassa Oona Airola ja Markku Haussila.