Retket ja matkat talvi-kevätkaudella 2021

Ilmoittaudu tapahtumiin Tapahtumakalenterissa klikkaamalla tapahtuman nimeä tai ilmoittaudu s-postilla: lellu.sirola@gmail.com tai puh./viesti 040 043 6398.

SYYSKUUSSA PE 17.9.
Kokopäiväretki Hattulan kirkkoon ja lounas Aulangolla. Nautimme buffetlounaan Aulangolla ja tutustumme oppaan johdolla Hattulan kirkon maalauksiin.

SYYSKUUSSA LA 25.9. KLO 16
Sinivalkoiset tangot -konsertti, Järvenpäätalossa

Tuukka Leppänen ja Oona Airola. Kuva: Otto-Ville Väätäinen © Helsingin Kaupunginteatteri

MARRASKUUSSA PE 12.11. KLO 19
Helsingin kaupunginteatterissa musikaali Niin kuin taivaassa.
Musikaali kertoo menestyneen kapellimestarin Daniel Daréuksen paluusta lapsuuden kotiseudulleen pieneen pohjoisruotsalaiseen kylään. Terveysongelmista kärsinyt huippumuusikko haluaisi elää hiljaiseloa, mutta löytää pian itsensä johtamasta kyläläisten kirkkokuoroa, ja keskeltä värikästä ja elinvoimaista yhteisöä. Monenkirjavan maalaiskuoron joukosta löytyy paitsi ystäviä, myös vanhoja haavoja ja lopulta todellinen rakkaus.
Ohjaus: Jakob Höglund.